Masterne tages af
12. oktober 2016
Mit bådstative bliver samlet og sat op på plads nr. 9. Vi tager masterne af 3 sejlbåde. Klik på foto
19. maj Sleipner sejler
På motorcyklen
Jeg tog MC ned til havnen. Vi havde en skøn sejlads op til ankerbøjen ved Høllet  Klik på foto
Frokost i Vive
Renoveret klubhus
Vi var på sejlads med Spar2 (Prebens båd havde motorproblemer, og min havde rurer på skruen) Så det var en skøn sejlads, som blev afsluttet i Vive lystbådehavn.
Her telberedte vi boller i karry i det nyrenoverede køkken KLIK PÅ FOTO
August Malu i Høllet
Vejret var i top
Vi sejlede med Malu til Høllet. Sammen med vores ægtefæller havde vi en rigtig dejlig dag, Vi startede grillen og ristede både pælser, kyllinger m.m. På vejen hjem mod Kongsdal ringede vi til Brugsen i Hadsund og bestilte 8 stjerneskud. Inger og Matgrethe hentede Stjerneskudene, og vi andre gjorde klar til at nyde aftensmaden i javen hos Conny og Kurt. Klik på foto

25. sptember Sidste tur i år

Efter vejrudsigten ser det ud til at det er den sidste dag med fint vejr, inden bådene kommer på land.
Vi lagde ind til bøjen på sydsiden af fjerden, lige over for Bramslev. Her indtog vi en gang bøf med brun sovs. Vejret var i top, og der var rigtig mange ude for at nyde den fine søndag.
  KLIK PÅ FOTO

Bådene gøres klar til søsætning

Svend og Preben hjælper mig med at få monteret stævenplatformen.
Den 14. april hjalp Svend med at bundmale Sleipner. KLIK PÅ FOTO

Maj: Masterne kommer på

Vi fik sat masterne på 5 både den dag. Klik på foto

14. september : Sejlads med Spar 2

Jeg var kommet afsted på min MC, og havde glemt min madpakke. I Brugsen i Assens købte jeg en portion kylling med frisk salat. Kurt havde opgraderet sin frokost med Ørrede med tilhørende salat.
Svend havde fået mad med fra Inger, som havde skrevet en brugsanvisning på hvordan det skulle indtages... Klik på foto
God vind til sejlads med Sleipner
Det var en rigtig fin vind til at sejle med Sleipner Klik på foto
Taverna i Mariager
16.august . MC var læsset med div. til sejlads på fjorden. Vi mødte Preben som mente vi skulle sejle i Taverna. Vi sejlede ind af fjorden, og lage til i Mariager. Her stødte Gert til, og vi nød en skøn frokost på havnen . Preben havde samlet kantereller som vi fik som en dejlig forret. Vi aftalte at handle ind i Brugsen til en grillaften på havnen i Kongsdal  KLIK PÅ FOTO

23. august
Dejlige håmdmadder
Fin vind til at sejle med Spar2. Preben havde taget håndmadder med fra Slagteren i Mariager. Frokosten blev nydt ved bøjen ud for Høllet. KLIK PÅ FOTO
2. juni 2016
Sejlads med Tamara
Vi var på en dejlig sejlads med Maxi95 Tamara. Men på vej hjem til vores havn begyndte motoren at skabe sig. Men vi fik da båden ind på sin plads (med møje og besvær)
Der var kommet vand ind i selve motoren, så nu ligger båden og venter på at komme på land, så vi kan ordne sagen. KLIK PÅ FOTO
Juli Med Spar2
Klædt på til regnvejr.
Vi var på fjorden i Spar2. Og da regnen kom gik vi i kahytten med flaskerne. Klik på foto
9. Juni 2016
Fin vind
Den 9. juni havde vi en rigtig fin vind til at sejle med sejl. KLIK PÅ FOTO
Sidste tur med Sleipner
Rurer på skruen
26. juli 2016 var den sidste tur med Sleipner ( næste tur skulle have været medio august ) Men da var skruen så overbegroet med rurer at det var umuligt at sejle ud af havnen. Nu ligge hun og venter på at komme på land og få ordnet skruen. Vi sejler så med andre både. KLIK PÅ FOTO
8. september
Vi sejlede med Malu
Kl. 10 var der ikke meget vind, så vi besluttede at sejle ud med Malu. Vi lagde ind til ankerbøjen på sydsiden efter Færgehagen vest for Mariager, hvor frokosten blev indtaget. Klik på foto
Margrethe og Jørgens Bom Frandsen
Lav din egen hjemmeside med mono.net